Metody Marnowania Czasu: Metody Marnowania Farby: Figurki #18-25

sobota, 14 grudnia 2019

Metody Marnowania Farby: Figurki #18-25


Kontynuuję zabójcze tempo publikowania wpisów o moich malarskich wyczynach – poprzedni odcinek pojawił się tu w lutym, więc mam nadzieję, że nadążacie. Dzisiaj tylko i wyłącznie Guild Ball, a właściwie kilka małych rzeczy do tej gry oraz jedna duża.

Małe rzeczy to pułapki (trzy z nich pomalowałem jeszcze w lutym) i dwie piłki (zrobiona z odciętej głowy Krakena, zawodnika Gildii Rybaków i piłka-czaszka), duża to Seenah, sympatyczny niedźwiedź, pracę nad którym skończyłem w kwietniu. Wszystko dla Gildii Myśliwych, którą być może nawet pogram, więc jest niewielka szansa, że nie paćkam tych modeli po nic. No i umówmy się, poza mordującym niemal każdego na swojej drodze zwierzakiem nie są to rzeczy specjalnie skomplikowane, ale jestem dość zadowolony z efektu. Nadal bardzo lubię malować. I nadal nie potrafię robić dobrych zdjęć, więc miłego patrzenia:


tekst i "zdjęcia": Michał Misztal

PSSST! Pisałem też o kilku innych planszówkach.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

stat4u