Metody Marnowania Czasu: Recenzje gier bez prądu

piątek, 13 maja 2016

Recenzje gier bez prądu

A
Alien Frontiers [pierwsze wrażenia] [recenzja]
Android: Netrunner [pierwsze wrażenia] [recenzja]
Arkham Horror: Gra karciana [pierwsze wrażenia]

B
Blood Rage [pierwsze wrażenia] [recenzja]

C
Carcassonne [recenzja/powrót po latach]
Colt Express [pierwsze wrażenia]

D
DC Comics Deck-Building Game [recenzja]

F
Forbidden Desert [recenzja]

G
Guild Ball [pierwsze wrażenia] [Krew Na Boisku]

H
Harry Potter Trading Card Game [pierwsze wrażenia] [recenzja]

K
Kingdomino [pierwsze wrażenia]
Krwawa Oberża [recenzja]

L
Legendary: A Marvel Deck Building Game [recenzja]
>>>>>>>Dark City Expansion [recenzja]
>>>>>>>Guardians of the Galaxy [recenzja]
Lis [recenzja]

M
Magiczny Miecz [recenzja/powrót po latach]
Mare Nostrum: Imperia [pierwsze wrażenia]
Martwa Zima: Gra Rozdroży [recenzja]

N
Neuroshima Hex! [recenzja]
Nightfall [recenzja/powrót po latach]

P
Patchwork [recenzja]

R
Red7 [pierwsze wrażenia]
Robinson Crusoe: Adventure on the Cursed Island [recenzja]

S
Savage Planet: The Fate of Fantos [pierwsze wrażenia]
Scythe [Szybko Znikające Gry]
Star Wars: Przeznaczenie [Szybko Znikające Gry]

T
T.I.M.E Stories [recenzja]
>>>>>>>Sprawa Marcy [recenzja]
Talisman: Magia i Miecz [recenzja/powrót po latach]
Terraformacja Marsa [pierwsze wrażenia]

U
Ultimate Werewolf [recenzja]

V
Vampire: The Eternal Struggle [recenzja]
>>>>>>>Anthology [recenzja]

W
Władca Pierścieni: Wyprawa do Mordoru [recenzja]

Z
Zombie in my Pocket [recenzja]

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

stat4u