Metody Marnowania Czasu: Komiksowe Podsumowanie Tygodnia 26/2023 (34): Usagi Yojimbo: Saga, księga 2

wtorek, 27 czerwca 2023

Komiksowe Podsumowanie Tygodnia 26/2023 (34): Usagi Yojimbo: Saga, księga 2

Komiksowe Podsumowanie Tygodnia, czyli kilka napisanych na szybko zdań o (nie zgadniecie) kilku przeczytanych przeze mnie ostatnio komiksach. Żadnych naukowych analiz, bo nie będę udawał, że umiem. Albo inaczejPodsumowanie na tyle słów lub zdań to g... nie podsumowanie, to samo można było napisać w krótkich słowach, przeczytałem, podobało mi się lub nie i tyle, a jak chcesz się uzewnętrznić to napisz porządna recenzje i tylePlanowo co niedzielę o 10:00, życie zweryfikuje.


USAGI YOJIMBO: Saga, księga 2 [Stan Sakai | Egmont]: Nadal brak mi słów, by opisać, jak bardzo polubiłem tę serię. W drugim tomie Sagi Sakai skupia się na wątku Spisku Ośmiu oraz legendarnym ostrzu Pożeraczu Traw. Dostajemy sporo nienachalnie wrzuconych w fabułę informacji na temat średniowiecznej Japonii, a poza tym coraz intensywniej zagęszczającą się główną intrygę oraz wciągające historie poboczne. Nadal bawi mnie to, że Usagi podróżuje z miejsca na miejsce, jednak mimo to w kółko spotyka tych samych znajomych, i to częściej niż ja moich sąsiadów z tej samej klatki schodowej. No i fakt, że oczywiście musiał pojawić się dokładnie na tej samej plaży, w tym samym czasie, kiedy kraby wyciągały pewien istotny przedmiot z wody... z jednej strony wiadomo, że tak właśnie musiało być, a z drugiej, trochę za dużo tu zbiegów okoliczności. Niemniej, to tylko czepianie się niewiele znaczących pierdółek, bo jak na razie mam do czynienia z genialnym tytułem, który po (tylko i aż) czterech cegłach jeszcze nie zawiódł mnie choćby na moment.

KOMIKS TYGODNIA: Zgadnijcie... 

tekst: Michał Misztal

PSSST! Inne teksty o komiksach: klik klik

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

stat4u