Metody Marnowania Czasu: Komiksowe Podsumowanie Tygodnia 30/2023 (38): One Piece, tom 30

wtorek, 25 lipca 2023

Komiksowe Podsumowanie Tygodnia 30/2023 (38): One Piece, tom 30

Komiksowe Podsumowanie Tygodnia, czyli kilka napisanych na szybko zdań o (nie zgadniecie) kilku przeczytanych przeze mnie ostatnio komiksach. Żadnych naukowych analiz, bo nie będę udawał, że umiem.

Podsumowanie na tyle słów lub zdań to g... nie podsumowanie, to samo można było napisać w krótkich słowach, przeczytałem, podobało mi się lub nie i tyle, a jak chcesz się uzewnętrznić to napisz porządna recenzje i tyle(Pan Rafał, grupa Komiksy bez granic)

Planowo co niedzielę o 10:00, życie zweryfikuje.


ONE PIECE, tom 30: Kaprys [Eiichiro Oda | JPF]: Epickość? Jest. Rozbudowa świata? Też. I na tę chwilę więcej mi nie potrzeba, bo nie ukrywam, że ten tom One Piece'a to coś, co przeczytałem na szybko na plaży i dobrze wiedzieć, że również w takiej postaci manga Eiichiro Ody sprawdza się świetnie. Miałem chwile zwątpienia, jeśli chodzi o wątek latającej wyspy, jednak dzięki powrotowi serii do formy chyba już mi przeszło. To tyle. Wracam do urlopowania się, czyli: wypoczynek i mniej czytania niż zazwyczaj. Ale potem wrócę.

KOMIKS TYGODNIA: Po raz kolejny na pewno nie zgadniecie.

tekst: Michał Misztal

PSSST! Inne teksty o komiksach: klik klik

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

stat4u