Metody Marnowania Czasu: Komiksowe Podsumowanie Tygodnia 31/2023 (39): One Piece, tom 31

środa, 2 sierpnia 2023

Komiksowe Podsumowanie Tygodnia 31/2023 (39): One Piece, tom 31

Komiksowe Podsumowanie Tygodnia, czyli kilka napisanych na szybko zdań o (nie zgadniecie) kilku przeczytanych przeze mnie ostatnio komiksach. Żadnych naukowych analiz, bo nie będę udawał, że umiem.

Podsumowanie na tyle słów lub zdań to g... nie podsumowanie, to samo można było napisać w krótkich słowach, przeczytałem, podobało mi się lub nie i tyle, a jak chcesz się uzewnętrznić to napisz porządna recenzje i tyle(Pan Rafał, grupa Komiksy bez granic)

Planowo co niedzielę o 10:00, życie zweryfikuje.


ONE PIECE, tom 31: "Jesteśmy tutaj" [Eiichiro Oda | JPF]: Kolejny tydzień i znowu tylko One Piece... wakacje, wolne, więcej się grało niż czytało, z kolei teraz, po powrocie do pracy, przez kilka dni nadal wcale nie będzie lepiej. ALE. Ten tom znowu jest bardzo dobry. Sporo rzeczy z przeszłości świata serii, co bardzo lubię (tym razem historia Montblanca Nolanda), tak sporo, że zajęły większość 31 odsłony mangi. A na horyzoncie czeka walka z Enelem, która wkrótce (chyba) będzie miała wreszcie swój finał. No i dobrze, bo na latającej wyspie fajnie jest, ale ciekawi mnie też, co będzie później, a umówmy się, trochę tych One Piece'ów jeszcze mi w kolejnce zostało...

KOMIKS TYGODNIA: Eee...

tekst: Michał Misztal

PSSST! Inne teksty o komiksach: klik klik

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

stat4u